Linux i igranje

29.04.2006

Lego Star Wars

Filed under: igre — vuk @ 10:40

Iako nisam imao namjeru ovdje opisivati igre koje se vrte pod Windowsima, ovu moram spomenuti. Lego Star Wars. Glupost. To je prva stvar koja mi je pala na pamet kad sam čuo za tu igru. Jedna tako ozbiljna tema kao što je Star Wars i nekakve kockice. Pa to je valjda zanimljivo samo maloj djeci, a možda ni njima. Kaj to može biti igrivo?

Tako sam mislio dok danas moj Petar nije dobio spomenutu igru za svoje računalo. Instalirao sam ju i pokrenuo. I sve moje sumnje pale su u vodu. LSW je neodoljivo igriva igra. Legići daju svemu posebnu draž. Otkinuo sam se kad sam vidio svemirski brod od crvenih kocaka kako slijeće na svemirsku stanicu i one robote ubojice. Grafika je mrak. Kamera je iz trećeg lica i prati pokrete likova, ali to radi vrlo dobro pa vam lik neće pobjeći iz vidokruga ili će se naći u nezgodnom položaju. Upravljanje je vrlo jednostavno. Mogu igrati dva igrača odjednom i sve mi se čini da Petar i ja nećemo više mlatiti zločeste motoriste u RoadRush-u već ćemo uz pomoć sile krenuti u borbu protiv zla koje se nadvilo nad Republikom.

Kad smo već kod Star Warsa…ako vam negdje pod ruke dođe strip koji se zove Star Wars Visionaries zgrabite ga u ruke i ne puštajte ga. To nisu tipični Star Wars stripovi, ali bave se tim svijetom. Crtež, priče, ugođaji…sve je to drugačije. Usudio bih se reći i bolje…

1 komentar »

  1. http://osmrtnice.biz

    Komentar autora/ice kromaser — 07.10.2016 @ 13:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Odgovori

Napravi besplatnu web stranicu ili blog na WordPress.com.

