Linux i igranje

16.09.2006

B.O.T.S. ][

Filed under: igre, scena — vuk @ 13:58

Borja ima zanimljiv članak pod nazivom Živjeti u online svijetu, a ja sam tražeći igrače iz Velike Gorice koji igraju Magic The Gathering naletio na popis besplatnih MMORPG-ova. Za oko mi je zapeo B.O.T.S. ][, zato jer sam mislio da je to nešto slično MindRoveru, ali nije…Svejedno, igra je dosta zabavna, niste izloženi teroru oni koji su jači od vas jer možete izazvati samo one koji imaju isti nivo, ili veći…Interesantna je stvar što se botovi mogu kupovati i prodavati (nije zabranjeno u pravilima), a već postoji i grupica naših igrača u klanu Balkan Division. Zanimljivi su podaci o mašinama na kojima se to sve vrti. S obzirom na podatke o sve većim novcima koji se vrte oko online igri i sve većem broju ozbiljnih igrača (pod ozbiljnim mislim na one koji plaćaju da se igraju) možda bi razvoj neke dobre MMORPG-ice s dobrom idejom bio bolji recept za zaraditi nešto novca nego da se rade web stranice za domaće poduzetnike koji uglavnom plaćaju tek onda kad im skinete stranice s weba. ;-)

2 komentara »

  1. posto ju ti igras a nekad sm i ja mos mi rec kak da igram nes mi sere da nemrem plizz pomozi mi !!!

    Komentar autora/ice 1758 — 24.06.2008 @ 12:19

  2. http://osmrtnice.biz

    Komentar autora/ice kromaser — 07.10.2016 @ 13:38


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Odgovori

Blog pokreće Wordpress.com.

